snoman Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Hejsan om det finns någon som kan förklara mig varför man får upp C:DOCUME~1ADMINI~1LOKALA~1TempWER31.tmp.dir00appcompat.txt i windows xp pro . detta går inte bort om man har radert det gammla och gjort om har ni några bra tips till vad jag kan eller bör göra , skulle bli glad om jag fick ett e post om detta . modelkillen@hotmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Du skriver inte var det kommer upp. Temporära mappar rensas med automatik efter en tid, eller så kan man använda CCleaner eller EasyCleaner, själv använder jag Smart Protector Pro som rensar skräpet från nätet när datorn stängs av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hazze34 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Du skriver som sagt inte var de kommer o hur de gör!!!. men starta om i felsäkert läge utan närverk. o ta bort ALLA temp mappar. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts