BennyLindahl Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Varför måste Jag logga in varje gång Jag besöker denna sida???? Det var bra ett tag men nu har det "ballat" ur igen. Jag har kryssat i rutan för ständig inloggning. Vad är fel ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BennyLindahl Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 Varför svarar Du i ett ämne som det hela inte handlar om? Läs hela insändaren innan Du svarar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Hej! Det ovidkommande inlägget har delitats. MVH/Malou Link to comment Share on other sites More sharing options...
BennyLindahl Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 Det är väl inte ovidkommande att man protesterar mot inlägg som inte rör urspungsfrågan!!! Svara på det Du? Jag lade ut en fråga, och får ett nästan "tyket" svar. Är det ovidkommande??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Hej BennyLindahl Jag uppfattade inte inlägget som tyket men däremot ovidkommande eftersom det inte hörde till ämnet MVH/Malou Link to comment Share on other sites More sharing options...
BennyLindahl Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 Vem var det som från början frågade i ett ämne? Jag bryr mig inte om folk som inte kan hålla sig till ämnet, gå tillbaka och titta så kanske Du förstår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BennyLindahl Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 Varför måste Jag logga in varje gång Jag besöker denna sida? Det var bra ett tag men nu har det "ballat" ur igen. Jag har kryssat i rutan för ständig inloggning. Vad är fel ? Här min ursprungsfråga ?? Finns det plats för missförstånd???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheDon Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Kakor, det handlar om kakor Närå, men är det inte så att du rensar cookies o.s.v? Då försvinner den info som har lagrats om att du ska vara ständigt inloggad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qrizze Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 säger som TheDon sa. det handlar om kakor... sluta besök sidor som din flickvänn/föreldrar inte får veta att du har besökt ha en bättre rubik nästa gång ::TRÅD LÅST:: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts