Gå till innehåll

Fel i registret?


janus44

Recommended Posts

Mitt system med VistaRTM fungerar mycket bra, snabbare än XP. Men nyfiken som jag är så testade jag  FreeScan på min Vistainstallation. Adressen ligger som en annons på siten.

Resultatet blev en mängd felaktigheter i registret. Kan man verkligen lita på dessa program?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men nyfiken som jag är så testade jag  FreeScan på min Vistainstallation. Adressen ligger som en annons på siten.

Resultatet blev en mängd felaktigheter i registret. Kan man verkligen lita på dessa program?

Att klicka på en Google länk samt sedan installera nåt "jox" är som att ta ett reklamblad i sin brevlåda och direkt gå och handla utan att höra sig för om en produkt.

Internet är nedlusat med skitprogram som inte duger något till, nu kompliceras det även ännu mer

att du körde det på "Vistahopkoket"...

Alla program måste kollas numera, endera här i forumet eller via tex Download.com, Majorgeeks eller Filehippo, alla 3 seriösa programleverantörer.

;)

EDIT

Du kan ju alltid backa via systemåterställning... vart det nu var... 8)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen skulle jag inte ta i ett "registeroptmieringsprogram" med tång ens, än mindre använda det :)

Dito....däremot kan det vara en god ide att köra ett städprogram typ CCleaner för att bli av med

diverse "bröte" i registret... speciellt för en hemanvändare som har en förmåga att installera/avinstallera

diverse prog inkl malwaresmittat junk stup i kvarten.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...