Gå till innehåll

Slipstreama problem :/


Griffox

Recommended Posts

Hej!

När jag gjorde guiden på "Slipstreama säkerhetsuppdateringar och hotfixar" här på sidan.

När jag skulle lägga till uppdateringarna och köra nästa där, då väntade jag ungeför i 4-5timmar, men den vart aldrig klar.

kan det ta sån tid att, det ståg ju att det skulle ta nån några minuter, men jag tänkte alldrig på 4-5timmar.. :/

Så vad kan problemet vara?

Kan man göra det på nåt annat sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja 4-5 timmar ska det absolut inte ta, om du inte har en extremt gammal och långsam dator. Du kan testa att integrera några uppdateringar i taget och upprepa proceduren några gånger, ta sig 10 uppdateringar åt gången. Då kanske det fungerar bättre men om det inte gör det kan du då eventuellt komma fram till om det är en viss uppdatering som ställer till det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, Har ingen gammal datorn, den är ungeför 1år nu..

Ska testa ta lite itaget, men sen en fråga till Stenis. HUr lägger man till program i sin Xp skiva? Finns det nån guide här på sidan eller? SKulle vara bra om det fanns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går att lägga till program men jag har ingen guide för det och det är lite pillrigt, åtminstone om man ska göra det manuellt.

Det vanligaste sättet du efterfrågar är att man gör en installation, installerar alla program och spel man vill ha och konfigurerar allt som man önskar. Sedan tar man ett program, exempelvis Norton Ghost eller ett annat program som kan ta en kopia på hela hårddisken som man sedan har som "backup" något gått galet eller när det är dags att återställa systemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Hoppas det kommer nån guide i framtiden då. :)

Men nu värkar uppdateringar fixsa sig, det var Media Player 10 som var nåt fel på, så jag tog bort alla fem uppdateringarna på Media Player.

Men kan jag lägga till dom manuel på nåt sätt?

Men när man ska lägga till drivrutinerna, då lägger jag till mina, fast då hittar den inte Realtek .ini filen och inte heller MSI K8N Neo4-f .ini filen... Fast jag kan lägga till alla mappar och det..

Om jag lägger till mapparna, kan det då bli någon fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, Men jag kan inte ladda ner Media Player 11 där. Just nu kör jag med pirat skiva. Så jag har inte nån giltig nyckel. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...