Griffox Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 När jag ska bränna ut flera filmer efter varandra så går det inte. Bränner ut en film hur bra som helst, sen när jag ska bränna ut en till film så blire nåt fel. Här har ni bild --> http://img386.imageshack.us/img386/405/felxf5.png Min DVD brännare heter såhära: Sony DVD-brännare DWQ3OAB2 IDE OEM. Har testa dessa program: Alcohol 120% Nero 6 och 7 DVD Decrypter Men det blir samma fel av dom programen. DVD Decrypter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xavante Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Hej! Provat med att sänka bränningshastigheten...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freakno1 Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Det där var ju lite hög hastighet. För mig funkar det utmärkt att bränna flera efter varandra i Nero 7. Jag kör 4x och det blir bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Håller med sänk hastigheten även på bränningen och inte bara på vägarna... Ler ironiskt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lltf Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Kan ej bränna ut saker efter saker ?? menad du att du inte kan bränna en annan film så du har haft i den annan skiva som de fanns en tidigare film i den ? om de är de så ska du bara ha en cd-rw för att kunna bränna om o om igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts