ZtefaN Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 Nån som kan tipsa mig om nåt gratisprogram som automatiskt fyller i användarnamn/lösenord på hemsidor? Typ som RoboForm http://www.roboform.com/ fast gratis... Tack på förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 Hej! Jag använder KeyWallet sedan ett par år. Du startar programmet och drar användarnamn och lösenord till inloggningssidan som du anger i programmet skall starta och allt går med automatik. Programmet finns här: http://www.keywallet.com/ Lycka till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 Inbyggt i Firefox! Kostar nada! Funkar perfekt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sepe Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 RoboForm finns också för SlimBrowser som är "skal" till IE7. SlimBrowser är världens bästa browser som utnyttjar IE7 som sin motor. RoboFormen där är GRATIS! Hela SlimBrowser är gratis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 KeyWallet är också gratis det tog 4 sekunder att starta programmet och logga in här på forumet. Alla uppgifter är också krypterade i KeyWallet I dag går det ju ovanligt snabbt här på forumet, men dom flesta sover väl fortfarande. http://www.keywallet.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZtefaN Posted January 14, 2007 Author Share Posted January 14, 2007 Okej tack för svaren! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZtefaN Posted January 17, 2007 Author Share Posted January 17, 2007 Har testat KeyWallet några dagar nu och det verkar mkt bra, när det funkar vill säga, för ibland sätter det in "fel" användarnamn/lösenord fast att jag skrivit in rätt > Det händer också att programmet bara sätter in användarnamnet så att man får dra dit lösenordet själv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Hej ZtefaN! Detta har jag aldrig upplevt, men att man kan missa någongång när man drar hänglåset till inloggningen, har väl hänt. Det gäller att noga dra så att man får pilen i översta rutan och att det är rätt inskrivit från början, samt att programmet sköter själva inloggningen med automatik, så man själv slipper klicka OK men det antar jag du har konfigurerat det till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZtefaN Posted January 18, 2007 Author Share Posted January 18, 2007 huum...i Firefox funkar det perfekt (har jag upptäckt nu )...verkar bara vara i IE det krånglar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts