ragge52 Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Hejsan! Jag försöker uppdatera SPAMfighter men det funker inte. Jag får upp en ruta som säger att Windows Instaler inte kunde användas pga att det kanske är felinstallerat eller att datorn körs i felsäkert läge. Jag WIN XP PRO och jag har kört inst.CD i reparationsläget men det hjälper inte. Jag har laddat ner Windows installer och instalerat på nytt men det hjälper inte det heller. Tacksam om någon kan hjälpa mig / Roger J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Kan du installera om SPAMfighter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragge52 Posted January 20, 2007 Author Share Posted January 20, 2007 Hejsan! Jag försöker uppdatera SPAMfighter men det funker inte. Jag får upp en ruta som säger att Windows Instaler inte kunde användas pga att det kanske är felinstallerat eller att datorn körs i felsäkert läge. Jag WIN XP PRO och jag har kört inst.CD i reparationsläget men det hjälper inte. Jag har laddat ner Windows installer och instalerat på nytt men det hjälper inte det heller.Tacksam om någon kan hjälpa mig / Roger J Kan du installera om SPAMfighter? Det går säkert men det är någon mer installation till en GPS-uppdatering som jag får samma fel på. Vad är detta Win instaler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Här har du bra tips för hur du kan lösa problemet med Windows Installer, http://support.microsoft.com/kb/324516/sv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts