tokar86a Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 Hej När jag pratat med någon genom en mikrofon så här den en massa konstiga ljud. Det kan vara t.ex.Pippande ljud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinny Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 La upp en tråd för ett par minuter sedan dom berörde problem i Live Messenger.. Kanske vi har samma problem, däremot har jag inte haft några "pipljud" men sprak och hack.. Hoppas det löser sig för oss båda och alla andra som kan tänkas ha problemet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 HejNär jag pratat med någon genom en mikrofon så här den en massa konstiga ljud. Det kan vara t.ex.Pippande ljud. Ok, några speciella program du använder, Skype eller Messenger exempelvis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest t2 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 skype fungerar dåligt i vista ljudet kommer och går Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimIO-SWE Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Men jag har så när jag har windows media center jag har den senaste skype så piper det för mina kompisar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mullrik Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 skype fungerar dåligt i vista ljudet kommer och gårDet fungerar dåligt i XP också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimIO-SWE Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Det hackar för mig när jag pratar med andra folk har en siemens scaleo h realtek ljudkort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts