Andreas Stenhall Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 En förhandsversion av DreamScene är tillgänglig på Windows Update. Diskutera vidare i denna tråd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Måste ha kommit för några minuter sedan. Jag kollade för drygt en halv timme sedan, men då fanns inget. Laddar ner... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 13, 2007 Author Share Posted February 13, 2007 Dessvärre är det bara en film med! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Precis den bakgrundsbild jag har, kom nu på Windows Update. Eller var det för att jag hade den som bild, som jag nu får den som Movie Clip? Drar en del CPU, som nu aldrig går ner till noll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Hehe Hittade förresten vart MS hittat det här.... Novell så klart... http://en.opensuse.org/Xwinwrap Här finns det flera filmer... hur det är med copyright är klart oklart... http://ipfreaks.com/dreamscene/?cat=1 tyvärr är det Rapidshare. Den jag kör har AeroXp satt sin signatur på....kör just nu Aqua1 från ipfreaks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reed Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Någon som vet vad som menas med detta jag får när jag försöker välja filmen som bakgrund? Har två stycken 22" wide skärmar med upplösning 1680x1050 på båda.. om det är de som har med saken att göra? Sedan så ser man också att det står tydligt på engelska i denna ruta fast man har svenska vista! Dvs i hela fönstret för byta bakgrundsbild mm.. inte mig emot men tänkte bara nämna det som en liten sak bara /reed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Pamdal Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 kör med svenska Vista ultimate, och där finns ingen dreamscene att hämta i uppdateringar. Lasse P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasP Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Reed, angående ditt problem så tror jag att det beror på att man bara kan köra "video" på en av skärmarna när man kör extended desktop. Har för mig att det var någon sådan begränsning i XP iallafall. /Clas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reed Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Okej, tackar.. får vänta till denna tjänst är helt klar då oc hoppas det funkar när man kör med två skärmar annars är de löjligt som mycket annat som microsoft gör nu för tiden Ps! jag kör Svenska Ultimate med, men har laddat ner engelska språkpaket... för då får man uppdateringar snabbare eller saker som som normalt släpps i usa till engelska versionen först. /reed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Pamdal Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 tack för tipset, skall genast ladda ner engelskt språkpaket och testa. Lasse P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 14, 2007 Author Share Posted February 14, 2007 http://mikrodatorn.idg.se/2.1030/1.95481 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reed Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Lite så, drog ner senaste uppdateringarna på bärbara nu, och DreamScene funkar där! och wow säger jag.. och märker totalt ingen prestanda minsking men man bör nog nte ha de igång när man gör tunga saker som Photoshop och 3dsmax mm.. då vill man ha allt krut som finns att ta /reed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts