Gå till innehåll

Temp program För Vista


Gäst rebom

Recommended Posts

kan ni skicka länk till några temp program för windows vista jag tror inte på CPU meter som finns på gadget för min dator ligger alltid på 55c och  :o det tror jag inte på för den är typ igår köpte jag den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Gäst rebom
i speedfan så måste du ställa in vilken temp som ska visas och desutom vad har du för proccesor?

Den funkar inte med vista x64 det blir bara massssa???????????????????????? och hänger sig ! ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den funkar inte med vista x64 det blir bara massssa?

Har du valt "Inaktivera krav på signering av drivrutin" i de Avancerade startalternativen? Det är ett måste för att osignerade applikationer skall kunna köras i x64.

Du trycker F8 när du ser Windows Starthanterare för att komma till Avancerade startalternativ.

Obs! Du måste göra detta varje gång du startar datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den funkar inte med vista x64 det blir bara massssa?

Har du valt "Inaktivera krav på signering av drivrutin" i de Avancerade startalternativen? Det är ett måste för att osignerade applikationer skall kunna köras i x64.

Du trycker F8 när du ser Windows Starthanterare för att komma till Avancerade startalternativ.

Obs! Du måste göra detta varje gång du startar datorn.

hmm det funkade för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst rebom

nej jag inaktiverar inte den och därför har jag jäkla problem med startup program nästan alla blri blockerad,menmenm  jag har vista x64 och den fungerar inte.

kan man inte inaktiverar den för alltid så man ska inte trycka F8 hella tiden?

en fråga till när den väl funkar (speedfan)då är grafikkortet 127c varm (när jag spelar eller gör en virus scaning,eller laddar) har en 7950gt och drivisarna är  101.41 beta. kan det vara derivisarna som är CP eller min grafikkort för den är ny inte klockat ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har vista x64 och den fungerar inte.

en fråga till när den väl funkar (speedfan)då är grafikkortet 127c varm

Var ser du att grafikkortet är 127°? Så varmt kan det inte bli utan att lägga av.

För mig fungerar SpeedFan i Vista Ultimate x64, men nu hittar jag inte hur jag väljer att visa både CPU och system-temperatur. Har gått i tidigare versioner.

CPU-temp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst rebom

jag har vista x64 och den fungerar inte.

en fråga till när den väl funkar (speedfan)då är grafikkortet 127c varm

Var ser du att grafikkortet är 127°? Så varmt kan det inte bli utan att lägga av.

För mig fungerar SpeedFan i Vista Ultimate x64, men nu hittar jag inte hur jag väljer att visa både CPU och system-temperatur. Har gått i tidigare versioner.

CPU-temp:

jo men det är sant kollar med everest o nu är den 3c men ibland eller oftas är den runt 75-127c!!!!

njaa speedfan funkar inte för mig blir bara fel,är tröt på vista x64 ingenting fungerar för mig där windows live mail slutar o fungera också=) kan inte hämta mail eller skicka blir fel på servskiten!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...