Xophile Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Hej alla! Jag är lite nyfiken på Vista och har läst att Microsoft tydligen låter användaren köra Windows Vista i 30 dagar utan aktivering. Då jag inte vill köpa "grisen i säcken" tänkte jag provköra Visa en tid innan jag bestämmer mig. Min fråga är då, hur gör man? Jag vill ju helst inte ladda ner en piratkopia osv. Tack på förhand! PS. Jag har en RC2-nyckel som jag i brist på tid aldrig använde, ska man kanske köra med den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bej Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Du installerar som vanlig utan att fylla i licensnumret. Då kan du använda den i 30 dagar. Den finns däremot inte att ladda ner för vanliga användare utan du måste få tillgång till installationsmedia på annat sätt, låna av någon t ex. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Enligt Microsoft kommer en testversion inom kort. När den är ute kommer jag givetvis att rapportera om det på förstasidan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts