dj_Script Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 hej jag undrar om windows live messenger 8.1.0178.00 stöder föräldra kontroll så att den loggar konversationer eller e de ba jag omte inte vet hur man gör för när jag ska läsa aktivitetsraporten står det att msn inte har stöd för det.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Provat (verktyg-alternativ-meddelanden)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted March 5, 2007 Author Share Posted March 5, 2007 japp.. men fins inget där.. för att jag vill att den ska spara allas medelanden och inte bara min den jag e inloggad på.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Du kan ju välja plats loggen sparas, gå in på varje konto och välj att spara loggen till dina egna dokument eller var du nu vill ha den. Jag har inte testat detta men tycker att det borde gå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mussi Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Nej det funkar inte så med MSN, man måste gå in på varje MSN-användares konto och ändra inställningarna så att det sparas, men ett tips är ju att tanka hem MSNplus som sparar loggar oavsett vad tror jag.... Eller är ganska säker på det iaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted March 5, 2007 Author Share Posted March 5, 2007 aa msnplus har jag oxå funderat på.. men jag tycker att det är synd att microsoft inte göra msn så att den ska funka till vista på det sättet.. men ska testa det tack ni för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexter Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 när jag körde msn plus så loggades allas konversationer ovavsett konto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts