dabe Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 På min nya dator så upplever jag att den ändrar utseense från det jag ställer in, som är windows classic til windows xp, (som jag inte vill ha). Detta under egenskaper för bildskärm (högerklick på skrivbordet). Detta sker regelbundet. Hoppas någon har en lösning! /dabe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Varför vill du inte ha "xp"? Om det är av prestandaskäl så kan man fortfarande ha "xp" med egna inställningar. widowstangent + Paus/Break -> Avancerat -> Prestanda, inställningar. Där väljer du "Egna" och använder bara "Använd visuell stil för fönster och knappar", "Visa skuggor för ikontext på skrivbordet" och ev "Visa skuggor under muspekaren". Vill du ha hjälp med din egentliga fråga så markera radioknappen "Justera för bästa prestanda". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts