neo Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Hej! Har stött på lite problem den sista veckan med mitt IE7 som har blivit helkonstigt, bla. så går det inte att se vissa sidor överhuvudtaget och speciellt popup sidor funkar inte alls, den laddar sidan men den visar bara en tom vit sida utan något innehåll ??? Har inte heller gjort några inställningar i browsern alls så jag förstår inte riktigt vad det kan bero på? Sen idag upptäckte jag att jag inte alls kan komma åt varken windows update eller microsoft update, när jag föröker ladda sidan windows update får jag följande felmeddelande: Nån som har en aning om vad felet kan bero på? Skulle verkligen behöva lite hjälp med detta. Quote
Venoms Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Prova detta... http://www.alltomxp.se/forum/index.php?top...g31250#msg31250 Quote
neo Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 Avinstallerade IE7 och installerade det sen på nytt igen och nu verkar det som att allt fungerar som vanligt igen Tack för tipset iallafall Venoms Quote
Recommended Posts