SpritDunken Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Är det fler som stött på problem när hemsidor länkar till externa wmv källor? Jag får "Webbsidan kan inte visas" högerklickar jag dock på länken så kan jag spara ner filen. Testa med Windows XP då var det bara klicka, är detta ngn. bugg må tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Japp, jag har samma problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpritDunken Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 Detta problemet gäller även mpeg, gah skönt att jag inte är den enda som har det. Fler som har problemet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bej Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Detta problemet gäller även mpeg, gah skönt att jag inte är den enda som har det.Fler som har problemet? Jepp. Se mitt svar här: http://www.alltomxp.se/forum/index.php?topic=5584.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts