premier69 Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 På min bärbara dator som kör vista kan jag inte hitta skärmklippsverktyget men jag har det på min stationära och båda har vista. så jag kopierade exe filen från win32 mappen till laptopen och nu finns den ju där då, men det händer inget när jag klickar på det... hur återställer man startmenyn och länkar osv, eller är det fler filer assoierade med skärmklippsverktyget i win32 mappen som jag oxå måste kopiera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Prövat å snabbsöka på "skärm" i start menyn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WindowsVistaUser Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Vilken utgåva av Windows Vista kör du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
premier69 Posted March 15, 2007 Author Share Posted March 15, 2007 har inte provat söka på skärm ännu men utefallat att det inte fungerar så vad finns det mer att prova med? jag kör home premium versionen så den ska finnas med... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rammstein_1991_ Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Om den inte finns med i start-menyn, så ligger programmet i C:WindowsSystem32 (filen heter SnippingTool.exe). Du kan också prova med att söka i C:ProgramDataMicrosoftWindowsStart Menu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
premier69 Posted March 15, 2007 Author Share Posted March 15, 2007 som jag sa i första inlägget: "så jag kopierade exe filen från win32 mappen till laptopen och nu finns den ju där då, men det händer inget när jag klickar på det..." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Vilken utgåva av Windows Vista kör du? Vilka utgåvor på de olika datorerna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts