premier69 Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Det finns en lista på snabbåtkomst för vissa program som man kan lägga dit, men jag har några program installerade på en nätverkshårddisk som jag kan starta finfint över nätverket och jag har anslutit dom diskarna till min dator och allt fungerar som det ska. men jag verkar inte kunna lägga till de programmen som genvägar till den nya listan i vistas startmeny, har nån av er några ideer om hur man bär sig åt? Vart finns listan fysiskt sparad på datorn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Pratar du om den statiska listan eller den dynamiska? Det är bara vissa ställen i Vista som indexeras, exempelvis din hemkatalog. Jag skapa en genväg i min mapp "Dokument" till ett progam på en annan dator och den indexerades och blev snabbt sökbara i Vistas startmeny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel_sundgren Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Hej ,. får jag fråga hur du indexerade den?=) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Indexeringen sker automatiskt på saker i C:Users (C:Användare) I kontrollpanelen kan du öppna Indexeringsalternativ och där ställa in andra ställen att indexera om du så önskar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts