sten Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Hi När jag kör Vista är min hastighet (mätt med TPtest) ca hälften av motsvarande när jag kör XP. Undrar om någon annan har liknande problem. Mvh Sten Quote
Andreas Stenhall Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Hej! Har du läst följande angående långsamt bätverk i Vista http://techworld.idg.se/2.2524/1.99990 Det finns en del kända problem kring problem med långsam nätverksöverföring, testa också att uppdatera drivrutiner för nätverkskortet och firmware för en eventuell router/brandvägg Återkomer om du behöver vägledning! Mvh Andreas Quote
Japanmannen Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 När jag kör Vista är min hastighet (mätt med TPtest) ca hälften av motsvarande när jag kör XP. Det går minst lika fort i Vista som i XP. Quote
Andreas Stenhall Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Det går minst lika fort i Vista som i XP. För de flesta går det antagligen ungefär lika snabbt men har man fel hårdvara kan autotuning ställa till det :/ Quote
Recommended Posts