Adnerzzon Posted March 31, 2007 Share Posted March 31, 2007 Hej! Upptäckte just att det svenska språkpaket i Mediacenter 2005 är borta. Nu är system helt engelskt. Det svenska språkpaketet tycks ha försvunnit?? Nu menar jag inte svenska språkpaketet till IE7 utan till Operativsystemet. Någonstans jag kan hitta språkpaketet för systemet? /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Up2 Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Reparera eller installera om. Det rekommenderar jag i alla fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted August 12, 2007 Author Share Posted August 12, 2007 Reparera eller installera om. Det rekommenderar jag i alla fall. Ojoj. det var ett tag sedan jag skrev detta inlägg. Men tack för ditt svar ;-) Ja, det enda som hjälpte var en fullständig ominstallation /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts