Swedie Posted April 4, 2007 Posted April 4, 2007 Hej alla glada! Har stött på ett litet problem. När jag öppnar lägg till eller ta bort program så ser jag först ett tiotal program och sedan ser jag bara en svart ruta som är VÄLDIGT lång, sen kommer resterande program. Är det någon som vet vad problemet är? Eller måste jag formatera om min disk? Quote
L-L Posted April 4, 2007 Posted April 4, 2007 Kan det vara ett program som inte längre finns installerat, men "installer"-filen ligger kvar och är därmed ogiltig? Kanske lättare att se om du bifogar en print screen! Quote
vulfgar Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 Jag vet inte, men gissar. Jag har sett samma sak på alla xp-datorer med förinstallerat windows på en dold partition som jag suttit vid. Om däremot windowsinstallationen skett från en riktig installations-cd så har jag inte sett det. Jag tror att det är orsaken, men skulle gärna vilja att någon kunnig bekräftar/dementerar, det kan ju givetvis vara tillfälligheter att det varit så. I vilket falla som helst så är inte fenomenet ovanligt. Quote
Recommended Posts