EvilErkki Posted April 8, 2007 Posted April 8, 2007 Jag får inte flip funktionen att fungera när jag trycker på Windows+ tab, men det funker om man trycker på genvägen på snabbstartfältet.....mycket mystiskt. Någon annan med samma strul. Har Vista home premium Quote
EvilErkki Posted April 8, 2007 Author Posted April 8, 2007 Problemet är löst.......4 åriga dottern hade aktiverat en knapp på mitt Logitech G15 keyboard :-[ Quote
Venoms Posted April 8, 2007 Posted April 8, 2007 Problemet är löst.......4 åriga dottern hade aktiverat en knapp på mitt Logitech G15 keyboard :-[ Skyll på flickstackarn bara... :D Quote
MadMax Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Haha det måste va den switch knappen som aktiverar och avaktiverar windows tangenten. Det är ju trots allt ett gaming keyboard =p Quote
EvilErkki Posted April 9, 2007 Author Posted April 9, 2007 Haha det måste va den switch knappen som aktiverar och avaktiverar windows tangenten. Det är ju trots allt ett gaming keyboard =p Helt korrekt.....skäms lite Quote
Recommended Posts