sto65 Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 När jag klickar på ett program så blinkar det bara till och sen händer ingeting. Vad skall jag göra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 När jag klickar på ett program så blinkar det bara till och sen händer ingeting. Vilket program? Vad skall jag göra. Städa. : CCleaner till o börja med. http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ Kryssa yr yahoos toolbar när du installar. Ändra inga inställningar, Bara kör o städa bort allt. Spara en backup när du städar registret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 Är det ett kommandoradsprogram så får du köra genom ett cmdfönster t.ex... Ibland krävs att du ska vara inloggad som administratör, inte bara rättigheter som admin pga dålig programmering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts