Libra63 Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Hej! Jag har raderat min historik i webläsaren. Finns historiken att få tag på på något annat sätt? Jag var inne på en sida för ett par dagar sedan och har så klart glömt adressen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Index.dat...Om du använder ie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted April 9, 2007 Author Share Posted April 9, 2007 Index.dat...Om du använder ie. Tackar Tackar! Men jag använder tyvärr mest Firefiox. Finns det något liknande i Firefox? Hur hittar jag Index.dat...... i IE? Det har jag glömt för jag använder IE så sällan, men det kan ju vara bra att veta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Jag har fixat till en liten grej som du kan använda till att se vad som finns i dina index.dat filer... IEspion_se.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts