trådlös mus

Fil32
 Share

Recommended Posts

hej jag har en trådlös mus med batterier... betterierna är bra men dom håller inte särskilt länge utan jag måste byta dom ofta.. när jag stänger av datorn är musen fortfarande på asså batterierna håller i en vecka

tacksam för hjälp:D

Det är en kvalitetsfråga... både när det gäller batterier och mus. Även om man har värstingmusen så är det lite si och så med trådlösa möss och batteritider....

Jag gick tillbaka till optisk mus med sladd efter något år... då slipper man de problemen.

// Mange

hej jag har en trådlös mus med batterier... betterierna är bra men dom håller inte särskilt länge utan jag måste byta dom ofta.. när jag stänger av datorn är musen fortfarande på asså batterierna håller i en vecka

tacksam för hjälp:D

Förnya dig oxh köp en trådlös mus som även har en docknings och laddningsstation som t.ex

Logitech MX Revolution. Man kan även stänga av den på baksidan så suger den inte batterier så mycket.

På musen finns även en batteriindikator etc...

/Anderzzon

Mmm... det var just HP vi fick via HemPc... den är tyvärr riktigt kass. Enligt supporten hade dom tagit in ett helt parti extra tangentbord/möss för att kunna byta ut dem efterhand som dom felanmäldes...

Alternativet ovan på Logitech-musen är en av de bättre på marknaden... iaf vad gäller batteritid.

Mange