Landsfiskalen Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Bricopacken e tebaka. ;D Den gamla versionen krånglade med uppdateringarna från ms. Nu har dom fixat en vista inspirat 2. http://www.crystalxp.net/news/en181-vista-...brico-pack.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Hej, tackar för det snygga temat föresten. en problem jag stötte på var att jag kan inte ändra startsidan, det står att jag har google som startsida men jag kommer fram till Vista inspirats hemsida istället. Kan man på något sätt ändra detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted June 26, 2007 Author Share Posted June 26, 2007 Gomörra. Va då ändra startsida? Går de inte att ändra som vanligt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 Har inte orkat bry mig och prova dessa "ögongodis", tills i dag för en stund sedan. Jag gillar BricoPack's Crystal Clear, de andra varianterna var sådär... /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 Hej,tackar för det snygga temat föresten. en problem jag stötte på var att jag kan inte ändra startsidan, det står att jag har google som startsida men jag kommer fram till Vista inspirats hemsida istället. Kan man på något sätt ändra detta? Ta bort genvägen o lägg dit en egen så fungerar det. Jag har kört den sedan den kom ut. maj 07 Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts