Guest Stalke Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Hej, Jag har fått en ny mus, är skitnöjd över den, när jag spelar så går pekaren lite åt höger, hur ska jag undgå detta? kom med tips. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Rör den sig utan att du håller i musen? Om ja, beror det sannolikt på en felaktig installation av logitechs programvara. Avinstallera och gör en clean boot och installera en gång till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Var lite otydligt, jag tar upp musen från bordet (ca 1 cm) så kan den fortsätta läsa underlagret. Och detta är jobbigt tycker jag. Främst när jag spelar spel. Det är en laser mus. Tacksam för en lösning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 A, ha du menar underlaget? Man får prova sig fram. Själv har ja limmat ihop en bit "damastduk" med en bit kartong. Funkar perfekt på min optiska. ( oxå logitech) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Man får prova sig fram. Själv har ja limmat ihop en bit "damastduk" med en bit kartong. Funkar perfekt på min optiska. ( oxå logitech) Kan du ta en foto på det? skulle vara bussigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EnRIz Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Fixa bättre underlag? En QPAD eller Steelpad är att rekommendera. Om musen rör sej en centimeter ifrån borde det dock vara något problem, kontrollmät det där då jag tycker det låter mycket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Jag har en QPAD som underlag och musen är ny, köpte den igår. Aja, ska ringa Logitech och se om dem har en lösning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Här e bilden. De e sån där duk man har över när man dukar för fest. pappersduk typ. Heter damastduk och finns i dom flesta livsmedelsbutiker. Man får en rulle på 8 meter för en 10-20 spänn. Det funkar även om det ser helt sjukt ut. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts