Kothoga Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 Tänkt att köpa mig Windows Vista....men är det verkligen värt att skaffa nu eller ska man vänta till senare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 Vet inte om du uppskattar min kanske något "färgade" åsikt men jag skulle vilja påstå att det är värt det. Å andra sidan beror det lite på vilken version du hade tänkt dig och vad du vill kunna göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kothoga Posted July 6, 2007 Author Share Posted July 6, 2007 Vet inte om du uppskattar min kanske något "färgade" åsikt men jag skulle vilja påstå att det är värt det. Å andra sidan beror det lite på vilken version du hade tänkt dig och vad du vill kunna göra? Hade tänkt mig skaffa någon av Home versionerna....och använder mest datorn för spela WoW (World of Warcraft), surfa, skriva dokument, brev.... Försöker få farsan att hänga med också på Vista fronten men han (inte datakunning ska man påpeka) säger att man ska vänta att skaffa det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltZo Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 Jag kan säga så mycket som så att du ska lyssna på din far Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GammalGubbe Posted July 7, 2007 Share Posted July 7, 2007 Tänkt att köpa mig Windows Vista....men är det verkligen värt att skaffa nu eller ska man vänta till senare? Vänta på till oktober då Windows har låvat första service pack till vista och det skall säkert fungera bättre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted July 7, 2007 Share Posted July 7, 2007 Att vänta på SP1 är ingen dum idé faktiskt, tyvärr lär det ju dröja till en bit in på nästa år innan det släpps... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts