swag Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 detta kommer upp när jag ska installera senaste thunderbird mozmapi32.dll kan någon om denna fil som saknas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Får du något mer exakt felmeddelande, en skärmdump kanske... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted July 29, 2007 Author Share Posted July 29, 2007 nu tog jag ner den senaste igen men samma fel vid installation skickar denna bild hjälp mej tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Testa att byta namn på filen mozmapi32.dll till något annat och försöka sedan att installera den senaste versionen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted July 30, 2007 Author Share Posted July 30, 2007 ok hur kommer jag åt den då eftersom jag klickar ju på filen jag ska installera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Jag vet inte vart jag fick det ifrån men jag fick för mig att det rörde sig om en uppgradering men du menar att du installerar Thunderbird för första gången på den datorn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Verkar som du inte har läs och skrivrättigheter. Prova att logga på som administratör för att sedan installera t-bird igen. Eller så kan du prova att installera på en plats där du har rättigheter... som test iaf. Edit:OBS!!! Har du installerat någon Logitech kamera programvara typ (QuickCam)? Den använder mozmapi32 och vägrar att släppa taget om den. Stäng av programmet i aktivitetshanteraren nere vid klockan och installera t-bird igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted July 30, 2007 Author Share Posted July 30, 2007 ok ska testa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts