knaZur Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Nu verkar felen ösa in på en och samma gång för mig. :- Först kan jag inte läsa nya html-mail och nu kan jag inte heller installera något program! Den säger att "katalognamnet är ogiltigt" på samtliga försök med olika program och drivrutiner jag försökt installera. När jag provar i totalt commander kommer meddelandet "fel vid programanrop" Har provat köra som administratör men det blir ändå exakt samma fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Up2 Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Har du installerat något program nyligen? Eller är det någon fil som härjar i din dator? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Se efter om du kan använda Systemåterställning och på så vis backa systemet några dagar bakåt. ( Start - Alla Program - Tillbehör - Systemverktyg - Systemåterställning ). Vid större förändringar / installationer så loggas dessa händelser och du kan då välja lämpligt tillfälle för att backa systemfiler och register (ej spel o.d.). I värsta fall så har du inte denna funktion aktiverad för dina diskar... Läs hjälpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts