Gå till innehåll

Den cyklande office assistenten


Fanny

Recommended Posts

förr när jag hade windows 98 så hade jag office med en cyklande office assistent som man kunde få lite hjälp av.

men jag vet ej vad detta program hette.  :-

när man satte på outlock express tror jag det var,  så kom office assistenten cyklande han var ett gem med stora ögon som kom i höger hörn på en cykel.  & knackade på data skärmen . sedan kom det upp pratbubblor vid honom där det stod tex om jag behövde hjälp med något.  :D han var skön tyckte jag !  ;D har för mig att man kunde ändra till en annan figur också

om man hade den funtionen. jag hade ej den funtionen då.

denna office assistent saknar jag & skulle gärna vilja ha honom i denna datorn med windows xp.

men som sagt så vet jag ej vad det var för office program han fann i.  :(

vet ej om han tillhörde wondows 98 programmet heller någon här som kan hjälpa mig med detta ?

tack på förhand:  Fanny  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var hjälp-assistenten i Office paketet. Man kunde byta från gem-gubbe till andra figurer.

Onlinehjälpfunktionen i Microsoft Office System 2007 har gjorts om helt och hållet och den nya versionen innehåller inte Microsoft Office-assistenten.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var hjälp-assistenten i Office paketet. Man kunde byta från gem-gubbe till andra figurer.
Onlinehjälpfunktionen i Microsoft Office System 2007 har gjorts om helt och hållet och den nya versionen innehåller inte Microsoft Office-assistenten.

ja det stämmer det fanns även en hund & en del andra figurer ockå.

men min favorite var ju gemet med dessa bigga ögon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...