Guest Naturguiden Posted August 25, 2007 Share Posted August 25, 2007 Jag vill se på det som finns på datorn på tvn. Men jag får inte fram bilskärmskortet på datorn så jag kan ändra i inställningarna Högerklicka på skrivbordet och välj egenskaper sedan inställningar och avancerat... där skall det väl finnas mer menyer så man kan ändra vilken skärm man vill se men det finns inte , vad göra ... Grafikkortet är: NVIDIA GeForce FX 5500 128MB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted August 25, 2007 Share Posted August 25, 2007 Med rätt / senaste drivrutin och med andraskärmen inkopplad vid uppstart så borde du se två skärmar i fliken inställningar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Man kankse skall uppdatera drivisarna och starta om datorn med kabel satan i datorn då... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Ja, det är en bra idé, speciellt om du kör S-Video. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 OK men det som är konstig är att det funkade för ett tag sedan men sedan en dag när jag skulle sätta in den i så funkade det inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PirateHook Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Finns det inga nya drivrutiner för FX 5200. Kanske special gjorda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Finns det inga nya drivrutiner för FX 5200. Kanske special gjorda? Dessa fungerar men är riktigt gamla: http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_96.85_2.html. Jag skulle klöra på de senaste: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_162.18.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts