Gå till innehåll

Explorer 7 hänger sig vid nedladdning filer


jg99

Recommended Posts

När jag klickar på en fil som ska ska laddas ner på en sida fungerar det bra ibland, jag

får upp spara som. Oftast hänger sig explorer 7 och jag får klicka på rött kryss, avsluta och vista ultimate säger att programmet har slutat fungera, försöker hitta en lösning.

Jag har tvingats installera opera 9.23 för att kunna ladda ner filer, och då går det bra. Ett exempel där jag har problem är vid nerladdning av ati:s nya drivrutiner från ati:s hemsida.

Någon som har detta störande problem mer än jag?

::)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag klickar på en fil som ska ska laddas ner på en sida fungerar det bra ibland, jag

får upp spara som. Oftast hänger sig explorer 7 och jag får klicka på rött kryss, avsluta och vista ultimate säger att programmet har slutat fungera, försöker hitta en lösning.

Jag har tvingats installera opera 9.23 för att kunna ladda ner filer, och då går det bra. Ett exempel där jag har problem är vid nerladdning av ati:s nya drivrutiner från ati:s hemsida.

Någon som har detta störande problem mer än jag?

::)

Det har hänt mig ett antal gånger också.

Så irriterad på det! Nu använder jag bara Firefox.

Får ta en koll på IE7 igen när Service Packen kommer...

/Anderzzon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...