Gå till innehåll

Skriptfel i Windows XP Professional, SP2


Magnus molin

Recommended Posts

Hej,

Mitt problem med skript började efter att jag skulle kolla upp varför min dator fick bluescreens hela tiden, jag fick något tips här på forumet om något program man skulle tanka hem (från Microsoft). Med det programet så skulle den ladda hem en del saker, bland annat skripter - och nu när jag startar datorn varje gång så kommer det upp 2st svarta rutor men försvinner ganska snabbt igen, men det är störande. Det ser faktiskt ut som Kommandotolken?  ???

Sen är det ett problem med MSN messenger också, bilden nedan visar vad problemet är - antagligen är det bara reklambannern som inte kan visas pga dåliga skript i datorn .. kan man återställa datorns skripter med någonting?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får också så ibland me mediaplayern < mediaguide choiseradio hårdrock. Håller på så hela tiden. Ingen aning egentligen, men de kanske e ie som inte vill köra scripten på sidan.

Så de kanske bara e nått me reklamen? De e nog inget fel i datorn.

:)

Stämmer nog som du säger, men hur är det med dom rutorna som kommer upp vid datorstart? ser ut som kommandotolken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...