Gå till innehåll

Outlook Express kundtjänst


CGD

Recommended Posts

Jag kan inte hitta var man själv kan ställa frågor.

På sidan står det gratis man inte kan nå hotmail via Outlook. Men jag hade två gratiskonton så sent som i fredags.

Men då råkade jag trasla till det lite så att jag tog bort mitt eget konto. Jag har sedan återskapat mitt konto men det går inte längra att logga in på Hotmail via Outlook Express. Kan det vara så den nya installationen störs utav rester från den gamlas registerposter så att en total ominstallation är det enda som återstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK har sett sidan, men den handlar om Outlook inte Outlook Express. Jag vet hur man skall logga in med Outlook Express till Hotmail. Jag har gjort så i många år nu.

Problemt är att efter mitt missöde i fredags så kommer jag inte in längre.

Ingen här tycks ha ett svar och på Microsoft blir jag bara runtskickad till olika personer som inte kan svara men de leverar lite blandat svamel. ::)

Jag får installera om igen. Det tar ett par dagar med alla programinställningar och tillståndsgivning på olika mappar.Men nu har jag skaffat True Image så hoppas jag att det blir sista gången på den här datorn. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Outlook Express känns ungefär lika modernt som att hyra en moviebox... Min rekommendation är att du installerar Windows Live Mail från http://get.live.com/getlive/ och använder det programmet för att läsa dina Hotmail-meddelanden. Alternativt kan du installera fullversionen av Microsoft Outlook och sedan hämta Outlook Connector från Download Center. Då kan du läsa Hotmail-meddelanden enkelt direkt i  Outlook.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...