Gå till innehåll

E-postmeddelanden fastnar i Utkorgen och kan inte tas bort


Pukin_Dog

Recommended Posts

Jag har kvar mail i utkorgen som inte kan visas och som är i "bold" och indikerar att det inte skickats. Det har det dock för det finns i "skickat" med. Men varför är det på det här viset? Får gå in och ta bort det manuellt. Går inte att få det som läst heller så jag måste radera det från "borttaget" med.

Mailfel.jpg

Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den uppdateringen har jag redan då det fastnade och inte gick att radera alls. Nu går de att radera men meddelandet försvinner. Det var så det började nämligen och jag fick rådet av dig att använda den uppdaten för några dagar sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki-Doki...  så där finns där fortfarande buggar i Windows Mail...

Om jag i "C:UsersanvändarkontoAppDataLocalMicrosoftWindows MailUtkorgen" tar bort mail-filen

men databasen har den kvar så får jag ditt fel också. Problemet är att databasen inte uppdateras efter sändning av någon anledning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VIlket trevligt program! Verkar göra precis det jag vill.

Laddade ned och den hittade fel i databasen som den kunde reparera. Känner på mig att det funkar härefter men efter några dagar kan jag vara säker. Funkar det inte så lär jag skriva det här.  ;)

Tack igen för hjälpen!  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det visade sig att problemet kvarstår. Dock kan det där programmet laga databasen varje gång men jag har nog råkat ut för något annat som strular. Jag har fattat beslutet att låta det vara eftersom SP1 lär komma snart och då gör jag en ny fräsch installation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...