Mickilina Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 I sånt fall hur upplevde du det? Är det någonting att ha? http://www.auslogics.com/en/software/registry-defrag Häls Mickilina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 I sånt fall hur upplevde du det?Är det någonting att ha? http://www.auslogics.com/en/software/registry-defrag Häls Mickilina Jag har det installerat, men svårt att säga om skillnaden. Upplever inte något direkt. Men det bra att det fixar till registret. Men det skadar inte att prova. Skillnaden kan ju skifta från dator till dator. Installerar man och avinstallerar mycket är det ett bra verktyg dock. /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted January 22, 2008 Author Share Posted January 22, 2008 Har du haft programmet en längre tid installerat? Jag har Diskeeper, men det går inte in i registret och med tiden lär det fragmenteras även där. Häls Mickilina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Jag har inte gjort något med registret sedan installationen för 7 månader sedan. Resultatet var att skillnaden blev minimala 11%... Men det gjorde heller ingen skada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted January 22, 2008 Author Share Posted January 22, 2008 Då får väl även jag testa. Denna HD monterades i burken i juni, alltså också 7 månader gammal. Få se blir det under eller över 11% här. Häls Mickilina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted January 22, 2008 Author Share Posted January 22, 2008 Det var inte så värst mycket att defragmentera; bara 7%, minns inte kB-mängden och skärmdumpen blev lite otydlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts