mazuho Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Yo! Jag försöker skapa en mapp i mina dokument som ska synka med specifierat material på en server varje gång jag loggar in eller ut. Briefcase-modellen fungerar jättedåligt så den skippar jag, och "offline files"funktionen låter mig inte specificera var jag vill att filerna och mapparna ska landa. Problemet är också att den sist nämnda funktionen inte bevarar mappstrukturen och gör det till ett helvete att hålla koll på allt. Jag kanske ska leta efter ett tredjepartsprogram? Någon som har något att säga i den här saken? Tacksam för any input at all! Peace, Mazuho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Kan tipsa om ett underbart program som jag själv använder sen något år tillbaka.... det kan göra precis det du är ute efter, och mycket mer. Programmet heter Second Copy, och finns på länken nedan! http://www.secondcopy.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazuho Posted January 29, 2008 Author Share Posted January 29, 2008 Fungerar klockrent. Mängder med tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts