Veritech Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Ja som det står i rubriken så letar jag efter både en brandvägg och ett antivirus till Vista Ultimate 64-bit. Har tidigare haft nod32 och zonealarm men den sistnämde ville inte fungera i 64-bit Vista. Nod32 har jag inte testat ännu men den vill jag troligen ha om den funkar d.v.s. Jag letar både efter gratisversioner, betal och annat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzyman Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Hej Veritech!Jag använder Avast! Antivirus free home edition!Fungerar jätte bra ihop med Vista Ultimate x64 och den egna inbyggda brandväggen i Vista! Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Hej Kan rekommendera AVG Antivirus Free Edition Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Jag kan rekommendera Norton Internet Security 2008 som har blivit riktigt bra nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis666 Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Hej, eftersom du säkert kommer få många svar som baseras på tycke och smak, så kanske du ska testa nån 30 dagars variant. Eftersom jag är som många andra..(aldrig nöjd) hehe, så har jag testat för mycket nästan och jag gillar ialf Eset smart security bäst av alla testade. Det är resurssnålt, bygger på Nod 32 som ju alla vet hur bra det är, innehåller Brandvägg mm..... Testat NIS 2008, Avast, men tycker ändå Eset är bättre. Fast visst har NIS 2008 blivit mkt bättre. Jag använder Spybot 1.5, Spywareblaster, samt Eset Smart Security samtidigt, aldrig några problem på den biten. Bilda din egen uppfattning =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Hej, eftersom du säkert kommer få många svar som baseras på tycke och smak, så kanske du ska testa nån 30 dagars variant.Eftersom jag är som många andra..(aldrig nöjd) hehe, så har jag testat för mycket nästan och jag gillar ialf Eset smart security bäst av alla testade. Det är resurssnålt, bygger på Nod 32 som ju alla vet hur bra det är, innehåller Brandvägg mm..... Testat NIS 2008, Avast, men tycker ändå Eset är bättre. Fast visst har NIS 2008 blivit mkt bättre. Jag använder Spybot 1.5, Spywareblaster, samt Eset Smart Security samtidigt, aldrig några problem på den biten. Bilda din egen uppfattning =) Jag håller faktiskt med Dennis666. Det finns mycket att välja mellan....olika tester säger olika saker. Prova och känn efter ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taz Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 NOD32 är de bästa "jag" har testat so faar, ganska överkomlmigt pris med, funkar perfekt på XP, VISTA hos mig. Smart Security ver. har ja inte ens provat . men den verkar bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Eset Smart Security är helt kanon!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts