Grooge Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 Klickar på (välkomstcenter) går vidare till (visa mer information) så långt är allt bra men när jag klickar på (prestandaklassificering) så kommer sidan upp med vänsterfältet intakt men högra delen endast talar om när senaste klassificering gjordes alla uppgifter om dom olika enheterna är borta och jag kan inte gjöra någon ny klassificering. Tacksam för hjälp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Vi har haft uppe detta ämne tidigare men nu kan jag inte finna det med Sök funktionen... Bifoga gärna en bild på hur det ser ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted February 17, 2008 Author Share Posted February 17, 2008 Har bifogat bild återstår att se om jag gjort rätt, om inte berätta gärna hur man gör. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Öppna "Kör..." eller Kommandotolken och skriv in kommandot: winsat formal ( C:WindowsSystem32WinSat.exe formal ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted February 17, 2008 Author Share Posted February 17, 2008 Den går igenom hela processen men sidan är fortfarande blank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts