Gå till innehåll

Nätverkskarta XP?


Opel_Astra

Recommended Posts

Hejsan, som alla vet har Vista en funktion där man kan se en lite bättre nätverkskarta.

Nu undrar jag om detta är möjligt i XP?

Testade vista i en månad och var väldigt nöjd med att man kunde se sin router i datorn utan att behöva leta upp dess ip adress och skriva in i adressfältet.

//M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Opel_Astra!

Detta visste jag inte om, men ska genast kolla i min Vista.

Blev också nyffiken på varför du heter Opel_Astra I setember 2006 hämtade jag min nya Opel Astra av 2007 årsmodell. Egentligen finns ju inte årsmodellerna kvar, men min skulle vara en 07:a och sedan dess så har bilen gått felfritt. Jag har gjort en första service i höstas 1500:- spänn kostade den. Färgen är nåt med silver och metallic. Bilen är hittills felfri i lacken och jag har varit väldigt noga med vart jag parkerat och den står alltid i garaget när jag inte använder den. Min förra bil var en Volvo som jag haft i 20 år, den gav jag bort till barn-barnen. Opel Astran är vädigt rolig att köra och är snabb som en gokart i rondellerna och det verkar luta åt, att det är den bästa bilen jag någonsin haft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan, som alla vet har Vista en funktion där man kan se en lite bättre nätverkskarta.

Nu undrar jag om detta är möjligt i XP?

Nej, men man kan hoppas att SP3 för XP har lite Vista-godis i påsen.

...det verkar luta åt, att det är den bästa bilen jag någonsin haft.

Med ditt stora urval av bilar så förstår jag att allt annat än Volvo är det bästa  :D :D :D ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...