Belsebub Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Passar ett grafikkort AGP på detta modekort: http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=UPI28 Eller är det bara PCI som funkar? Har ett ATI Radeon HD 3850 AGP-kort som jag skulle önska passa på detta modekort. Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patriot_chrille Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 det funkar bara för PCI-express Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted February 23, 2008 Author Share Posted February 23, 2008 Och det finns inget adapterliknande man kan sätta imellan pci-fästet och AGP-kortet för att få använding av kortet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest linus Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Får man fråga över huvudtaget varför du skulle vilja ha agp? AGP = äldre PCIe = nyare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted February 23, 2008 Author Share Posted February 23, 2008 Jo jag vet. Mitt gamla grafikkort gick sönder (AGP) då fick jag ett nytt AGP på garantin, tillverkat 2008, fabriksklockat. Ett mkt bra kort. Känns synd att inte kunna använda det om man skulle vilja köpa ett nytt modekort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Du får väl lägga ut det på Blocket.se och låta någon annan få glädje av det. Gör som t.ex: http://www.blocket.se/vi/15287155.htm?ca=11_s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted February 24, 2008 Author Share Posted February 24, 2008 Alright, kanske tar och bygger ihop en HTPC till TV:n av det gamla modekortet + grafikkort då för att få glädje av det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts