Grooge Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Har skapat ett omslag i nero cover designer vill nu omvandla den från (ncd) till (jpg) hur göra detta ? tacksam för förslag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 ncd är ingen bildfil det är neros egna omslagsfiler det kan du inte mig veterligen förvandla till jpg... Det skall skrivas ut eller sparas som .ncd, ej som .jpg Det enda jag kan tänka mig går är att ta en print screen och klistar in i photoshop eller något ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted February 24, 2008 Author Share Posted February 24, 2008 Säger du alltså att produkten jag skriverut inte är en bild ? isäfall vad är det ett dokument eller ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Filtypen NCD (Nero Cover Design) är en datafil innehållande all data för att återskapa ett skapat skivfodral. http://hepg.sdu.edu.cn/jiaojianbin/program...esigner_sve.pdf Du har utskriftsmöjlighet direkt i programmet med förhandsgranskning. Vad har du för alternativa Filformat när du sparar en design ? (se bild) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted February 24, 2008 Author Share Posted February 24, 2008 Inbillade mig att eftersom nero skapat ncd filen av ett antal jpg filer så skulle det gå att göra tvärtom ncd till jpg. Jag vill nämligen ha filen i båda formaten för olika användning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Winsnap http://www.ntwind.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted February 25, 2008 Author Share Posted February 25, 2008 Tackar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts