Landsfiskalen Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Har programmet Microsoft Money. Tror de följde med works? E de nån här som har de programmet? Skulle vilja ha lite tipps. För ja har inte vågat installera de eftersom de frågar om kontonummer o sånnt. :- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Jag använder MS Money 2007 och jag har aldrig behövt skriva in några kontonummer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 26, 2008 Author Share Posted February 26, 2008 Kolla här. ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Att ange kontonummer o så är bara om du vill sköta bankaffärerna online. Du kan skippa detta steg om du vill men då faller själva idén med programmet. Jag vet inte varför man använder Money eftersom det är ett gammal program från Office 97 ursprungligen. Det finns många andra bra ekonomiprogram på svenska dessutom som är mycket bättre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 26, 2008 Author Share Posted February 26, 2008 Ok. Tack för svaren. Ska ut en sväng nu, men ni får gärna fortsätta spamma om de tills ja kommer tebaks. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts