Gero Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Fungerar Windows Mail tillsammans med XP? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Windows Mail tillhör Vista och funkar inte i XP. Windows Mail funkar bra i Vista och det man använder i XP är ju Outlook om man har OfFice på datorn. Outlook Express använder dom flesta tror jag i XP, men sen finns det ju en drös av fristående mailprogram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gero Posted March 7, 2008 Author Share Posted March 7, 2008 Windows Mail tillhör Vista och funkar inte i XP.Windows Mail funkar bra i Vista och det man använder i XP är ju Outlook om man har OfFice på datorn. Outlook Express använder dom flesta tror jag i XP, men sen finns det ju en drös av fristående mailprogram. Precis vad jag tänkte;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Du kan ju testa Windows Live Mail... funkar riktigt bra med XP och ger lite "Vista-känsla" på samma gång Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts