Gå till innehåll

Det går inte att kommunicera med DNS


Recommended Posts

Nu har BBB  erkänt att dom har problem med Vista och deras servrar,,, att dom inte kunnat säga det innan  :- . Jag skulle få en viss ersättning när problemet är löst för den tid det har strulat eller så får jag byta levrantör, Men Jag är ju inte säker på om det slulle funka med någon annan heller så jag får väl vänta å se  :-[ .

Njau det händer hos alla operatörer.

Nu ska du inte nöja dig med en "viss ersättning" eller att du dumpar BBB för det är egentligen billigast för dom.

1. Inte bli förbannnad eller upprörd.

2. Kolla vad 1: linjens support har att erbjuda.  Bra/dåligt ?

3. Be att få prata med en coach eller 2:a linjens support alternativt med någon som bara sysslar med reklamationer.

Osäker hur BBB gör,

4. Endera så ska de bjuda rejält på nya tjänster eller ska du ha en rejäl avgiftsfri period, minst 3 månader borde vara rimligt.

Så kör hårt.....  ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 månader senare...

LÖST: BBB har uppdaterat servrarå stationer mm mm och peppar peppar så har det funkat sedan dess. Det mobila bredbandet får jag behålla året ut UTAN att behöva betala + några månader gratis bredband som plåster på såret fick jag. Fast det tagit lång tid så tycker jag att BBB har sköt det på ett bra sätt men EN  kontakt person som hade hand om mig.

tack BBB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...