Stranded Ship Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Sedan jag igår installerade dessa drivrutiner: http://www.nvidia.com/object/winvista_32_15.08.html har jag fått regelbundna programkrascher. Windows Live Messenger kraschar till exempel precis när jag loggat in och kontaktlistan visats. Internet Explorer hänger sig efter någon minut och Opera mer sällan, men alltid när jag ska kolla något i Google Reader. Vad ska jag göra åt detta, och varför händer det? Tack på förhand Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Enklast borde väl vara att backa tillbaka, till föregående drivrutiner..... om dom fungerade, vill säga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimar Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Mm, pröva med att backa tillbaka drivrutinerna till dina gamla. Sedan installerar du och kör CC cleaner. Rensar upp gamla registernycklar som kan ligga och skräpa efter avinstallationen av din äldre drivrutiner. Hoppas de löser ditt problem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts