Maquiladora Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Okej, kommer hem från jobbet och då upptäcker jag att klockan går fel. Den har fungerat bra innan men nu tappar den minnet efter viloläge och efter att den varit avstängd. Kan synkronisera till rätt tid men det vill jag ju inte göra varje gång jag startar datorn. Allt som har med synkronisering är ibockad. Datorn är en HP dv9072 och så kör jag Vista. Tack på förhand! Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Hade detta varit en stationär dator så hade jag föreslagit att byta knappcellbatteri på moderkortet eftersom det skall hålla igång klockan när strömmen är frånslagen. Me detta är ju en bärbar så jag rekommenderar dig att ringa och höra med HP service. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product...ng=sv&cc=se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts