Gå till innehåll

Windows Vista Service Pack 1 på tisdag


dj_Script

Recommended Posts

Microsoft skriver att man inte ska ladda ner Sp1 standalone för en hemmadator utan bara köra WU. Men tror ni att det kan paja nåt annat eller ska jag testa standalone?

Anledningen är att de vill hålla nere trafiken från deras servrar. Eftersom kompletta paketet innehåller både

32- och 64-bits uppdateringarna så lastar detta mer än om man låter det gå via Microsoft Update.

Inget annat skiljer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Microsoft skriver att man inte ska ladda ner Sp1 standalone för en hemmadator utan bara köra WU. Men tror ni att det kan paja nåt annat eller ska jag testa standalone?

Anledningen är att de vill hålla nere trafiken från deras servrar. Eftersom kompletta paketet innehåller både

32- och 64-bits uppdateringarna så lastar detta mer än om man låter det gå via Microsoft Update.

Inget annat skiljer.

Ok, det låter som MS det. Men då ska jag testa att ladda ner den så får vi se. Jag har ju gått igenom hela listan av åtgärder och WU vill ändå inte släppa tilll så vad mer kan jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...