Gå till innehåll

Problem med avbildning av skiva med ImgBurn


__087

Recommended Posts

Tjena!

som rubriken lyder så har jag problem när jag försöker göra ev avbild utan en original dvd skiva. Programet jag använder mig utav är "ImgBurn", fick tips om det programet här i forumet och det fungerar skit bra men när jag ska göra en avbild får jag upp detta felmeddelande (se bifogad bild) Hoppas någon kan hjälpa mig lösa detta. Tack på förhand.    M.V.H // __087

Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa DVD-Shrink... där kan du plocka bort de element som du INTE vill ha.

För sakens skull säger vi att du har en köp-dvd och dina barn vill ha vars en kopia till sina dvd-spelare. DVD-Shrink läser in innehållet på orginalskivan. Innan du sedan bränner din kopia kan du plocka bort delar som du inte vill ha, tex undertexter eller dubbningar i diverse språk, men även eventuella rippningsskydd. Programmet är altså inte bara till för att "krympa" innehållet, utan även att ta bort oönskade delar på skivan.

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst mumfie

Dvdshrink klarar inte av moderna kopieringsskydd, och jag antar att du kanske försöker kopiera en lite nyare skiva. Personligen har jag köpt Dvd-cloner för att göra backup på egna skivor då barnen har en tendens att repa sönder dem.

Finns att köpa här: http://www.dvd-cloner.com/

Du kan prova programmet gratis till en backup.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...