Gå till innehåll

Problem med språkpaket vid installation av Windows Vista Service Pack 1


EvilDevil

Recommended Posts

Hejsan

Problem att installera Windows Vista Service Pack1,

Detta är medelande jag får

Windows vista service pack1, cannot be installed on your computer because the language of Windows vista you have installed is not supported or you have installed a language pack that is not supported. Windows vista service pack1 can only be installed on computers running the English,French,German,Japanese and Spanish versions of Windows vista or computers running only those language pack..

har English vista men ja får det fel medelandet. har även provat ladda hem Spanish språk pack, men får samma fel medelande.

något förslag hur jag löser detta problem? är det så att jag måste ha alla language pack på English?

Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

något förslag hur jag löser detta problem? är det så att jag måste ha alla language pack på English?

Du kan inte ha några språkpaket installerade.... förutom dom 5 språk som paketet gäller. Engelska, Franska, Tyska, Spanska eller Japanska!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som e-son skriver så måste du avinstallera ALLA språkpaket som du har lagt till.

Det gillas alltså inte att lägga till ytterligare en språkvariant.

SP1 är ännu enbart för Wave0 grundspråken. Svenska tillhör Wave1 och kommer först nästa månad.

EDIT:  Stenis !!!! har de smygit ut denna SP1 eller ??? ??? ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...